kameleontmamma

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Linda G - 23 februari 2015 20:24

Denna stunden är behövlig.
P är uppe o nattar barnen o jag myser ner mig i soffan o kollar tv. Just nu är de " 16 and pregnant" Älskar reality serier. ;)
Vi tar nattningen varannan dag det funkar kanon måste jag säga :)

Denna tröttheten tar kål på mig när ska de sluta?
Det har varit en tuff dag idag med inte mycket action alls. Men tur att barnen är så himla goa.
Jag vill bli mig själv igen och den bästa versionen av mig!

Barnen mös ner sig i den nya läs hörnan jag fixat. Massor av böcker att läsa.
Imorgon är de dagis igen så barnen får leka o träffa kompisar.
Försöker njuta denna vecka så mycket som möjligt för nästa vecka börjar jag jobba natten. Blandade känslor såklart.
Tiden går alldeles för fort.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards