kameleontmamma

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

nattuggla

Av Linda G - 13 januari 2015 07:38

Japp jag klarade natten kanon! fatta vilken underbar känsla att gå hem när alla människor kommer kl sju till jobbet och har en hel dag framför sig :)
Blev lite trött vid 4-5 tiden men annars har gött som helst. Detta var nåt för mig..
Nu ska jag krypa ner i sängen o sova om.de går!
Barnen ska till dagis o Patrik sköter ruljansen här hemma idag ;)

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda G - 27 februari 2015 23:06


Tjejer vad använder ni för typ av preventivmedel? Och funkar de bra för dig? Eventuella biverkningar? Jag har haft p piller till o från och behöver nu fixa nåt igen. Min mens är så fruktansvärt jobbig och blir alldeles typ vit av blodbrist känn...

Av Linda G - 25 februari 2015 15:51

Känner ni nån gång att det blir för mycket i huvudet? Så var det idag när jag hämtat hem alla barnen från dagis. Först slänger dom jackor regnbyxor skor vantar o mössor i hela lilla hallen. Försöker plocka upp samtidigt som dom skriker mamma jag ...

Av Linda G - 25 februari 2015 00:17


Skriver ett litet inlägg innan jag ska sova. Idag var ännu en trött dag.. Snark.. Men allt känns betydligt lättare o ljusare bara denna trötthet. Efter att ha lämnat barnen på dagis åkte jag o lillan hem och sov i princip tills vi skulle åka och häm...

Av Linda G - 23 februari 2015 20:24


Denna stunden är behövlig. P är uppe o nattar barnen o jag myser ner mig i soffan o kollar tv. Just nu är de " 16 and pregnant" Älskar reality serier. ;) Vi tar nattningen varannan dag det funkar kanon måste jag säga :) Denna tröttheten tar kål ...

Av Linda G - 22 februari 2015 18:16

Nu var de ett tag sen jag skrev sist. Ska försöka ta tag i det igen. Igår var vi hos mannen mins syster med familj och åt tacos o kolla mello. Idag åkte vi iväg på loppis hela familjen. Så himla mysigt o man hoppas alltid hitta nåt roligt fynd. ...

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards