kameleontmamma

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Linda G - 9 februari 2015 23:28

Ljusare dagar ljusare mående :)
Det känns i hela kroppen att de är bättre inom mig.
Åkte en sväng till Stenungsund o fångade denna solnedgång. Stenungsunds kommun kommer vi aldrig flytta ifrån de är så fint.

I helgen har vi haft fullt upp med överrasknings kalas för min mamma som fyllde 50! Det blev riktigt lyckat. De har vart helt otroligt att jag klarar av en sån sak.
Applåder.
Min fantastiska man bakade super goda tekakor o de är så härligt att se honom greja.
Jag fortsatte måla på skåpet o de blir verkligen skillnad med vitt.. Så skönt att drömma sig bort en stund o bara koncentrera sig på att måla.
Nu är det sportlov så barnen är hemma från dagis. Gäller att aktivera dom små varelserna dom har energi :) är rena isbanan på vår tomt bara så lite läskigt att ge sig ut. Men de kanske smälter bort imorgon hoppas jag.
I mars börjar jag jobba o p går hem på pappa ledighet. Skönt för honom de unnar jag honom verkligen. Tur att man har en pappa till sina barn som vill vara hemma.
Inte alla som har den turen att kunna dela på föräldraskapet.
Nu längtar vi alla till våren här så vi kan va ute hela dagarna o greja o leka...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards