kameleontmamma

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Linda G - 4 februari 2015 01:12

Skriver av mig lite så kanske jag somnar gott ;)
Jag har nämligen precis tvingat mig själv att lägga mig den tre barnsmamma jag e med förpliktelser, annars orkar man ju inte?!
Började med mitt lilla renoverings projekt lite väl sent här på kvällen o började måla med grundfärg. Älskar att göra om saker (även mig själv haha) tiden finns ju när barnen lagt sig och då rullar klockan på alldeles för fort när man väl satt igång. Egentligen hade jag ju velat göra klart för jag hatar att avsluta roliga saker. ;)

Idag gjorde faktiskt två personer mig lite ledsen. Ena sa att jag var sur o hade attityd o andra sa att jag blivit elak igen?
Suck säger jag man förväntar sig att bli förstådd att det är jobbigt just nu och humöret flyger faktiskt upp å ner för tillfället. Det kan ta sex veckor!!!! Innan man börjar bli människa igen. Detta är så fruktansvärt jobbigt för mig o jag vill verkligen inte att ni ska ta de personligt när jag ändrar humör. Visst ni blir nog rätt ledsna på mig med men jag kan inte hjälpa det. Jag tar ju faktiskt hjälp!

Nu fick jag sagt det och ni vet nog vilka ni är.
Imorgon börjar min adhd/ADD utredning får se vad de sägs o hur lång tid de kan ta..
Jag prövar allt.

Vill bara ge hopp till er som kanske också är mitt i att må bra igen med mediciner osv. Det blir bättre jag lovar. Tyvärr blir det sämre innan det blir bättre
. Väldigt konstigt men så är det.mina biverkningar just nu är illamående. Minskad aptit. Rastlöshet och humör svängningar. Ilska.

Men om några veckor till kommer nog blogg inläggen vara strålande som en sol ;)

Natti natt nu...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards