kameleontmamma

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Linda G - 8 januari 2015 23:25

Pust har i flera dagar väckt barnen tidigt och aktiverat dom massor under dagen men ändå har dom stojat runt och inte velat sova. Flera gånger kommer nån av dom ner eller båda två för trappan. Då får man lite smått panik o känner gaaah nu får nu sova jag måste få andas i en timme iaf innan jag måste lägga mig. Vuxen tid helt enkelt ;) nån som känner igen sig??
Ja jag började skriva en liten lapp med rutiner att sätta på kylen och försöka få de att funka. Ungarna har nästan alltid sett film och somnat till det men de är ingen bra idé längre märker jag..
Så nu får de blir nedvarvning med saga en stund och sen släcka ner och sova.. Önska mig lycka till ;) så 20.00 ska dom ligga i sängen o vi får se hur fort dom kan tänkas somna. Vilken tid lägger ni era? Mina är 3 och 5 år. Känns som åtta är lagom.

Lillskruttan är de inga problem med hon är sju månader och de är ju väldigt enkelt än så länge.. Nu har små tand bissingar börjat spricka upp sötnosen.

Ja det är mycket man ska få ordning på för att alla ska må bra.
I helgen kommer deras goding till kusin o sover över. Då blir de lek o bus Han är så go den killen.



Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards