kameleontmamma

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Linda G - 7 januari 2015 15:44

Nu känns det som det börjar ordna till sig ganska bra. Har gått upp i hyfsad bra tid Dom senaste dagarna och fått rutin med barnen..idag kom min goa vän j och barnen lekte o vi åt lunch ihop. En liten glädje spridare tack.

Sen ringde min chef och de var ju bra för jag har inte kunnat ta steget att ringa men jag ska gå bredvid en natt nästa vecka å se om de kan vara något för mig..
Sen ringde Jag ett annat jobb och chefen var jätte trevlig där och ska även pröva att gå bredvid där med.återkommer med vad de var för jobb ;) spännande detta faktiskt. Ska bli kul att jobba igen. Tror jag behöver det på många sätt. Får se om det bara blir extra eller om mannen min ska gå hem på pappa ledighet.

Ja de var en bra dag detta hoppas ni också haft en bra dag
All kärlek till er puss o kram

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards