kameleontmamma

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Linda G - 4 januari 2015 23:58

Hela livet har jag längtat efter att träffa den rätta och velat vara prinsessa för en dag. Det blev jag!!! Denna dagen är oförglömlig och alla som hjälpte till denna dagen på alla sätt o vis är vi oändligt tacksamt för.
Dom två vackra tärnorna j o s gjorde denna dag med guld kant. Allt planerande dom gjorde för oss och alla uppassning. Vill tillbaka till den dagen.
Jag fick verkligen min dröm man, fast ännu bättre än jag någonsin kunnat drömma om. Älskade p.
Ni gäster väntar säker på ett tack kort ;) det kommer de kommer ;)
Bilder är så mysigt att kolla på.
Blommorna är såååååå vackra tack c.

Av Linda G - 4 januari 2015 22:29

Har inte haft så mycket inspiratiomed.
skrivit.
Idag har varit en bra dag. Åkte till mina föräldrar o hade söndags middag allihop. Önskade pannbiff de är gött ;)

Vi spelade kinect och skattade massor. Min pojk är ju grymt duktigt på tv spel alltså får jag ju säga. Han spelar giftigt ;)

Tösen min bakade med moster då var hon i sitt esse. Det är underbart att se när barnen är glada. Min mellan flicka är så himla lik mig i massa saker som jag var när jag var liten.
Imorgon ska jag ringa lite viktiga samtal om jag klarar av det. Dags att börja jobba igen lite granna.. Suck hur fort går det inte egentligen? Lill sessan är redan sju månader. Men om jag kommer igång med arbetet och känner att jag klarar av det så ska pappsen få vara pappa ledig o jag dra in lite kulor till familjen ;)

Tror jag ska lägga mig tidigt idag och komma in i bättre rutiner för allas skull..
Hoppas solen tittar fram imorgon me.

Presentation


Linda Gustafsson
kameleontmamma
Tre barn och mannen i mitt liv.

Öppna ditt hjärta så kommer andra att öppna det för dig.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards